Testy dla studentów

Do każdego rozdziału opracowano sprawdzian, umożliwiający samoocenę stopnia opanowania zasobu wiadomości zawartych w podręczniku. Składa się on z trzech rodzajów Testów: zdań do uzupełnienia, rozpoznania stwierdzeń prawdziwych i fałszywych oraz wyboru niewłaściwej lub najgorzej dopasowanej opinii z czterech możliwości. Sprawdzian stwarza okazję do eliminacji błędów w rozumieniu terminologii i interpretacji złożonej problematyki marketingowej. Do jego rozwiązywania należy przystąpić po przeczytaniu odpowiedniego rozdziału w podręczniku oraz wysłuchaniu wykładów obejmujących dane zagadnienia. Po rozwiązaniu testu, w przypadku popełnienia błędów, można je zweryfikować, sięgając do Odpowiedzi. Dzięki temu łatwiej jest stwierdzić, na czym polegał błąd w rozumowaniu, i wyeliminować go.

Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2014 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88